Què ofereixes?
Títol de la plaça: Tècnic/a laboral per a l’àrea d’Autonomia Personal i Vida Independent de la Fundació ECOM
Entitat que convoca: Fundació ECOM
Tasques a realitzar:
*Gestió de l’administració de personal:
Enllaç amb la gestoria per a moviments d’altes, baixes i variacions a la Seguretat Social de treballadors/es, control i seguiment de baixes i altes de IT/AT i permisos de maternitat/paternitat així com d’altres prestacions, confecció de variables mensuals, control de venciments de contractes, interlocutor/a amb els treballadors/es per a signatura de documentació laboral, control de vacances, control, seguiment i arxiu de tota la documentació laboral dels treballadors/es.
*Gestió de la prevenció de riscos laborals:
Gestió de la prevenció dels riscos laborals amb el servei de prevenció aliè que es derivin dintre de l’àrea. Control i seguiment de formacions en matèria de prevenció de riscos (formacions inicials) i formacions en matèria de prevenció de la Covid-19, mantenir i actualitzar els protocols d’actuació enfront la Covid-19 juntament amb el servei de prevenció.
*Gestió de la formació:
Suport a la persona coordinadora de la formació dels treballadors/es de l’entitat en la elaboració del Pla de Formació segons les necessitats de l’àrea.
*Suport en la selecció de personal dintre de l’àrea.
Es demana:
Titulació: Relacions Laborals o Ciències del Treball
Coneixement de l’entorn Windows i del paquet Office, així com internet i correu electrònic.
Persona responsable, amb capacitat d’empatia, organitzada i discreta.
Persona habituada a un gran volum de moviments de contractació.
Nivell alt de català parlat i escrit.
Coneixement i experiència gestió de SAD
Experiència en el Tercer Sector
Competències:
Capacitat per treball en equip i atenció centrada en la persona.
Compromís.
Capacitat d’organització i planificació del treball.
Adaptació als canvis, iniciativa i proactivitat.
Capacitat de comunicació i de relació amb diferents públics.
Capacitat de redacció de documents i informes.
Es valorarà:
Es valorarà coneixements software JANO.
Persones amb certificat de discapacitat.
-
S’ofereix:
Incorporació immediata amb contracte temporal.
Jornada laboral de 35 hores setmanals i una retribució de 18.862,38€ €/bruts (x 14 pagues).
Lloc de treball: Barcelona.
Forma de lliurament de CV: (Ref:137/20)
- A la seu d’ECOM: Gran Via Corts Catalanes, 562, pral. 2a, 08011 Barcelona.
- Fax: 93 451 69 04
- Adreça electrònica: ccardus@ecom.cat
Entitat que convoca: Fundació ECOM
Tasques a realitzar:
*Gestió de l’administració de personal:
Enllaç amb la gestoria per a moviments d’altes, baixes i variacions a la Seguretat Social de treballadors/es, control i seguiment de baixes i altes de IT/AT i permisos de maternitat/paternitat així com d’altres prestacions, confecció de variables mensuals, control de venciments de contractes, interlocutor/a amb els treballadors/es per a signatura de documentació laboral, control de vacances, control, seguiment i arxiu de tota la documentació laboral dels treballadors/es.
*Gestió de la prevenció de riscos laborals:
Gestió de la prevenció dels riscos laborals amb el servei de prevenció aliè que es derivin dintre de l’àrea. Control i seguiment de formacions en matèria de prevenció de riscos (formacions inicials) i formacions en matèria de prevenció de la Covid-19, mantenir i actualitzar els protocols d’actuació enfront la Covid-19 juntament amb el servei de prevenció.
*Gestió de la formació:
Suport a la persona coordinadora de la formació dels treballadors/es de l’entitat en la elaboració del Pla de Formació segons les necessitats de l’àrea.
*Suport en la selecció de personal dintre de l’àrea.
Es demana:
Titulació: Relacions Laborals o Ciències del Treball
Coneixement de l’entorn Windows i del paquet Office, així com internet i correu electrònic.
Persona responsable, amb capacitat d’empatia, organitzada i discreta.
Persona habituada a un gran volum de moviments de contractació.
Nivell alt de català parlat i escrit.
Coneixement i experiència gestió de SAD
Experiència en el Tercer Sector
Competències:
Capacitat per treball en equip i atenció centrada en la persona.
Compromís.
Capacitat d’organització i planificació del treball.
Adaptació als canvis, iniciativa i proactivitat.
Capacitat de comunicació i de relació amb diferents públics.
Capacitat de redacció de documents i informes.
Es valorarà:
Es valorarà coneixements software JANO.
Persones amb certificat de discapacitat.
-
S’ofereix:
Incorporació immediata amb contracte temporal.
Jornada laboral de 35 hores setmanals i una retribució de 18.862,38€ €/bruts (x 14 pagues).
Lloc de treball: Barcelona.
Forma de lliurament de CV: (Ref:137/20)
- A la seu d’ECOM: Gran Via Corts Catalanes, 562, pral. 2a, 08011 Barcelona.
- Fax: 93 451 69 04
- Adreça electrònica: ccardus@ecom.cat
Nombre de llocs ofertats
Entre 1 i 5
Franges horàries disponibles
Matins de 09 a 15h i dues tardes fins les 18h
Experiència professional
Entre 1 i 4 anys
Estat
Oberta
Ubicació
Barcelona
Tipus de col·laboració
Presencial
Jornada
Completa